Na mijn opleiding
technisch specialist personenauto’s ben ik het bedrijf ingerold.
Tja, ik heet
ook Martens dus tijdens mijn opleiding kon ik mooi in de vrije uren apparatuur wegbrengen
en monteren. Na mijn opleiding ben ik fulltime de zaak in gegaan. Inmiddels in het bezit van een
vrachtwagenrijbewijs waardoor ik klanten vaak blij kan maken met nieuwe
apparatuur. De techniek spreekt mij aan en een grote reparatie of moeilijke
storing zijn leuke uitdagingen maar ook het weer netjes maken van de
apparatuur tijdens onderhoud geeft een grote voldoening.
Om het kennisniveau
op pijl te houden volgen we (de technische staf) regelmatig een technische
cursus of training van een leverancier in het buitenland. Ook het bezoeken van
een fabrikant of het staan op een beurs zorgt ervoor dat elke week weer anders is,
dit in combinatie met een 'dream' team maakt het een top job!